Wednesday, August 31, 2005

WOW!


Aku baru lepas tengok Rockstar: Inxs. Wow! Aku rasa inilah episode yang paling best. Sape2 yang masih belum tersangkut dengan rancangan ni cepat2 la sangkut pasal show ni memang best. Kalau ye pun korang tak nak undi takat tgk persembahan dia orang pun dah cukup dah. Aku pun bukan undi pun.

Antara persembahan hebat malam ini adalah dari Marty. Walaupun aku tak minat dia sangat tapi dia nyanyi lagu Pink Floyd Wish You Were Here memang best. Sungguh emotional dan ada feel. Mest dapat encore besok. Tapi yang paling best adalah Suzie apabila dia mengambil risiko yang amat besar dengan memilih lagu Bohemian Rhapsody oleh Queen. Aku takut jugak pasal dia ni macam minah sweet-sweet sikit, macam mana nak bawak lagu yang sangat gothic macam Bohemian Rhapsody tapi dia dapat melakukannya.

Aku memang minat dgn Suzie ni. Aku sokong dia seratus peratus. Suara dia memang kelas. Kalau dia menang memang aku beli CD Inxs yang baru ni.

Go Suzie! Go Suzie!

No comments: